I.B.D.Center
مرکز توسعه تجارت هوشمند

I.B.D.Center

کمپین های بازاریابی چگونه کسب و کار شما را رشد می دهد؟

آیا تا به حال خودرویی را مشاهده کرده اید که بدون چرخ حرکت کند؟ قطعا خیر! به همان اندازه که موتور خودرو در حرکت آن تاثیر به سزایی دارد، چرخ‌های خودرو نیز بسیار حائز اهمیت هستند. درواقع وب‌سایت شما در کسب‌وکار حکم موتور آن را دارد و بازاریابی نیز نقش چرخ‌های آن را بر عهده دارد؛ به همین دلیل است که ارائه و اجرای ایده‌های خلاقانۀ بازاریابی از اصلی ترین اجزای یک کسب‌وکار موفق است.

ایده های بازاریابی خلاق یکی از عواملی است که به عنوان مزیت رقابتی برند شما در نظر گرفته می شود و ما در این مقاله قصد داریم بخ برخی از این ایده های خلاقانه بازاریابی برای شروع یک فروش انفجاری را به شما معرفی کنیم. این ایده ها دسته بندی های مختلفی دارند و بازاریابی آنلاین و آفلاین را پوشش می دهند.

ایده‌های بازاریابی محتوا

1.    همواره به وبلاگ خود توجه کنید و مقالات جالب بنویسید

هنگامی که یک صفحه وبلاگ را به وب سایت خود اضافه می کنید و در زمان بندی های منظم آن را با محتوای جدید و جذاب به روز می کنید، ارزشی برای مخاطبان خود ایجاد می کنید. با داشتن وبلاگی که محتوایی یونیک، دست اول و جذاب را ارسال می کند، تعامل بیشتری با مخاطبان خود خواهید داشت. این نرخ تعامل بالا به برند شما اعتبار می بخشد.

اگر در پست های وبلاگ خود به سئو توجه کنید و از کلمات کلیدی به درستی استفاده کنید، در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بالاتری خواهید داشت و ترافیک ارگانیک بیشتری را جذب خواهید کرد.

 

پادکست بسازید|ایجاد پادکست برای بازاریابی محتوا|ایده های بازاریابی محتوا|
2.     پادکست ایجاد کنید

امروزه، ما در دنیایی زندگی می کنیم که پادکست ها بسیار محبوب شده اند. روزانه تقریبا هزاران پادکست منتشر می شود و افراد حداقل یکی از آنها را بر اساس موضوع مورد علاقه خود انتخاب کرده و گوش می دهند. همچنین می توانید با تولید پادکست در مورد برند خود از این فرصت ویژه استفاده کنید.

باتوجه به ماهیت صنعتی که در آن فعالیت می کنید، ایده های خود را روی کاغذ بیاورید و ببینید چگونه می توانید یک پادکست پرطرفدار تولید کنید. اگر به دنبال ایده هستید، پیشنهاد می کنیم در مورد مسائل مربوط به صنعتی که در آن فعالیت دارید صحبت کنید، با افراد مشهوری که در زمینه کاری شما موفق هستند صحبت کنید و در پادکست کسب و کار خود را برای مخاطبان خود توضیح دهید.

به یاد داشته باشید، تولید پادکست یک مرحله مهم جهت برندسازی است و در نهایت به شما کمک می کند تا برای کسب و کار خود مخاطب ایجاد کنید.

3. اینفوگرافیک طراحی کنید

اینفوگرافیک این امکان را به شما می دهد تا مقاله چند هزار کلمه ای خود را در قالب یک تصویر با نشانه های گرافیکی ویژه و خاص به مخاطبان ارائه دهید. ممکن است تصور کنید که طراحی اینفوگرافیک طولانی و پیچیده است. ما با شما موافقیم، اما به یاد داشته باشید که اینفوگرافیک های استاندارد و خوش ساخت برای عموم بسیار جذاب هستند و به سرعت در فضای مجازی منتشر می شوند.

ویدیو تولید کنید| تولید ویدیو نمونه هایی برای بازاریابی محتوا|
4 . ویدئو تولید کنید

ویدئو، همراه با پادکست و اینفوگرافیک، محبوب ترین محتوایی است که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند. مزیت تولید ویدیو این است که می توانید آن را در وب سایت خود منتشر کنید و در صفحات رسانه های اجتماعی برند خود مانند لینکدین، اینستاگرام و تلگرام به اشتراک بگذارید.
می‌توانید برای هر چیزی، از تبلیغ محصولات جدیدتان گرفته تا نمایش برندتان و هدایت افراد به صفحه فرود جدیدتان، ویدیو بسازید. پس خلاق باشید و از ایده ها نترسید. اما هنگام ایده پردازی و کنار گذاشتن مسیر خود، نباید اهداف و استراتژی بازاریابی خود را فراموش کنید.

مطالب مرتبط
کمپین فروش چیست؟|انواع کمپین فروش |هدف از ایجاد کمپین های فروش|

کمپین فروش چیست ؟

یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی برای هر کسب و کاری کمپین های فروش هستند به‌طور کلی می توان گفت …

[rt_reading_time] دقیقه مطالعه مشاهده
مزایای طراحی سایت| مزایای طراحی سایت برای کسب و کار|

مزایای طراحی سایت برای کسب و کارها چیست؟

یکی از مواردی که برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ بسیار ضروری و مهم است؛ کسب موفقیت در کسب و …

[rt_reading_time] دقیقه مطالعه مشاهده
کمپین های تبلیغاتی|آموزش صفر تا صد کمپین های تبلیغاتی|

اموزش صفر تا صد طراحی کمپین های تبلیغاتی

برای شروع به طراحی و اجرای یک کمپین تبلیغاتی و یا بازاریابی، حتی اگر قبلا صدها کمپین طراحی کرده باشیم، …

[rt_reading_time] دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *