I.B.D.Center
مرکز توسعه تجارت هوشمند

I.B.D.Center

بازاریابی

بازاریابی| مارکتینگ| انواع بازاریابی

مفهوم بازاریابی

بازاریابی در مورد شناسایی سودآوری نیازهای انسانی و اجتماعی است. بازاریابی در واقع یکی از وظایف سازمانی و مجموعه ای از فرآیندهای مرتبط با ایجاد ارزش، انتقال این ارزش و انتقال آن به مشتریان است. بازاریابی همچنین شامل مدیریت روابط با مشتریان به گونه ای است که در خدمت منافع سازمان و ذینفعان آن باشد.

ما در حوزه بازاریابی چه کمکی می توانیم به شما بکنیم؟

1-  

2-

3-

4-

5-

6-

7-

8-

مزیت های ما

انواع روش های بازاریابی

مزیت های ما

ویژگی تیم ما

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

نیم ما| همکاری تیم| ویژگی تیم ما
نیم ما| همکاری تیم| ویژگی تیم ما

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

2 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *