I.B.D.Center
مرکز توسعه تجارت هوشمند

I.B.D.Center

تبلیغات BTL

تبلیغات BTL شامل فعالیت‌هایی مثل سمپلینگ، اسپانسرشیپ و رویدادهای برندینگ است که با هدف ارتباط مستقیم‌تر و شخصی‌سازی‌شده با مخاطبان انجام می‌شود. برخلاف تبلیغات گسترده ATL، در BTL تمرکز بر روی تعامل نزدیک و اثرگذاری بیشتر است.

این نوع تبلیغات به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا توجه مخاطبان را بهتر جلب کرده، تجربه‌ای مثبت ایجاد کرده و وفاداری به برند را افزایش دهند. تبلیغات BTL به دلیل ارتباط عمیق‌تر با مخاطبان و افزایش احتمال خرید، در بازار رقابتی بسیار مؤثر و مهم است.

تبلیغات BTL| تبلیغات BTL به چه معناست؟|

خدمات BTL

سمپلینگ| سمپلینگ چیست؟|اجرای سمپلینگ|

سمپلینگ

رودشو

گوریلا مارکتینگ

برگزاری ایونت

مرچندایزینگ چیست؟|اهمیت مرچندایزینگ در پخش مویرگی|مرچندایز

مرچندایزینگ

پروموشن

برندینگ| اهمیت برندینگ| برندینگ در کسب و کار

برندینگ چه کمکی به کسب و کار شما می کند؟

1- افزایش اعتبار و ارزش

2- جذب مشتریان جدید

3- غرور و رضایت کارکنان

4- بهره مندی از تبلیغات رایگان

5- حفظ مشتریان قبلی

مزایای برندینگ

افزایش اعتماد

ایجاد تمایز| تمایز از رقبا| برندینگ

ایجاد تمایز

ارزش برند| برند سازی| مزایای برندینگ

افزایش ارزش برند

تبلیغات رایگان| تبلیغات| برندینگ

تبلیغات رایگان

ایجاد مزیت رقابتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *